Klacht: Bezorger

Sabre op 01 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is toch Goddamnit niet normaal, dat tot 3 x toe een pakket bezorgd zou worden, en dit gewoon niet gebeurd.

Pakket1
Verwacht bezorgmoment
Maandag 29 april
Tussen 18.20 – 20.20 uur

Gewoon niet geweest, Contact met DHL opnemen lukt niet, zijn telefonisch niet te bereiken .
Een nieuw bezorg moment doorgegeven.

Vanmorgen telefonisch ,( een niet bepaald vriendelijk ), contact op genomen, het probleem doorgegeven. Er zou navraag gedaan worden, waar je dus verder niets over hoort. Aangegeven dat er vandaag 2 pakketten bezorgd zouden worden, en hoop zonder problemen.

Nog steeds pakket 1

30 april WE STAAN VANDAAG VOOR DE DEUR
Tussen 12.40 – 16.20 uur
We hebben elkaar gemist, 30 april 15:22 vermeld
Dus weer niet geweest

Weer telefonisch contact opgenomen, en pissig mijn verhaal gedaan. Er navraag zou er gedaan worden. Natuurlijk hoor je hier niets over. En misschien is dit ook niet gebeurd

Het is de zoveelste keer, met het gedonder met DHL. Stelletje hufters zijn het.

Een toezicht houder hebben n.l ACM waar deze klacht wordt doorgegeven.

Zo`n onbeschofte manier, hoef ik niet te accepteren.

Dat de pakketten bezorgd worden .En doorgeven over wat er gedaan is met de bezorger.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste A. Panken, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat een ontzettend vervelende situatie. Mijn excuses hiervoor! Wij kijken het graag voor u na. Heeft u een zendingsnummer dat begint met 3S, JVGL, JJD, JUN, MDP of eindigt op DE? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Roos DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht Sabre

1 maand geleden - 3SDRG9373967274 en 3SHEM9788541501 Dit zijn de zendingsnummer. Van drogistnl en de hema 2x heb ik contact gehad met de zelfde persoon. Dus deze persoon, wist al van het eerste probleem af. En heeft hier niets aangedaan. Schofterig gedrag ius dit. Dit gedrag zowel van de chauffeur als medewerkster is niet normaal Als ik mijn pakketten deze week niet gewoon thuis ontvang, gaat er een klacht doorgegeven worden aan jullie toezichthouder

DHL

Heeft op 01 mei 2024 om 17:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sabre