Klacht: deuren te snel sluiten

op 12 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De trein van hoogeveen naar Zwolle van 12.33 op vrijdag 12 augustus. Er is maar 1 fietsriuimte waardoor wij ons moesten haasten naar deze ruimte
tijdens het inladen van de fietsen sloot de conducteur de deuren met als gevolg dat de helft nog op station stond. Gelukkig kom 1 ouder nog naar binnen springen en de hand van een kind wat in paniek was terugtrekken. De 2 kinderen zijn in de leeftijd van 10 en 9 jaar. De ouder in de trein heeft de conducteur aangesproken of hij ons niet had gezien. Hij gaf aan ons wel te hebben gezien maar toch de deuren sloot. Jij wilde geen vertraging. Hij vond het niet de moeite waard om te informeren hoe de situatie er nu voor stond. Er was geen empathie of professioneel gedrag naar de reiziger toe die duidelijk in paniek was aangezien er nog kinderen op het perron in Hoogeveen stonden.tevens heeft dezelfde conducteur een andere reiziger met fiets uit de trein gezet omdat deze geen fietskaartje had. Dot fietskaartje kon echter niet uit de automaat gehaald worden. Deze conducteur zou echt nog een een lesje menselijk gedrag moeten hebben. Of op zoek moeten gaan naar een baan waarbij je niet met mensen werkt.

Als deze conducteur aangesproken wordt op zijn gedrag. En dat ik daarvan op de hoogte wordt gebracht. En dat gedrag gemonitord wordt in het functioneren van deze conducteur.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:53 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:35 geantwoord

Ik wil graag terug horen of de klacht besproken is. Er staat in uw schrijven dat het besproken kan worden. Dat wil niet zeggen dat dit gebeurd. Bovendien weet ik nu nog niet welke passende maatrgelen zijn genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Riekwel