Klacht: deuren de voor 2 seconden open blijven

op 15 december 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Vandaag om 10.24 kwam metro Schiedamcentrum aan bij de halte Nieuwverlaat. Ik kwam aanrennen in de regen en stond net voor de deur toen de deuren gingen sluiten. Gelukkig kon een aardige man 1 deur voor mij open houden maar helaas kon ik er niet tussen dus bleven we maar proberen dus zette ik mijn paraplu er tussen om beter grip te hebben.

Net toen ik dacht dat de deuren open zouden gaan hoorde ik de metro rijden dus haalde ik mijn hand er uit….. helaas kan ik niet het zelfde zeggen over mijn paraplu die ik van mijn moeder heb gekregen. Ik zag de metro vertrekken samen met mijn paraplu in plaats van MIJ.

Deze tijden zie ik de metrodeuren binnen 2 secondes sluiten in plaats van dat ze even wachten tot alle mensen binnen zijn. Wat ik heel raar vind om te zien waarvoor rijd er dan een metro als ze niet eens op alle passagiers kunnen wachten?

Voor de bestuurder: JE MOEDER

Met boosheid,

Nardos

Als de metro bestuurder van metro Schiedamcentrum die om 10.24 bij station Nieuwverlaat aan het rijden was aangesproken zou worden om zijn heeeeeel slechte werkhouding en een nieuwe paraplu.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nardosabbai