Klacht: Deur niet open gemaakt

op 02 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gaat over bus nr. 107 die vertrekt om 16:00 uur de voerste deur was open en achterdeur niet. Ik en een andere vrouw we hebben allebei een kinderwagen. We hebben de busschaffaur gevraagd om de achterdeur open te maken en dat is niet gebeurt!!! Bus was niet helemaal vol en toen was weg gaan rijden.

Een beetje vriendelijk en normaal doen, het is een hele druk dag vol met storingen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Sanar, Uit je bericht begrijp ik dat jij en een medereiziger niet in konden stappen omdat jullie een kinderwagen bij jullie hadden. Begrijpelijk dat je er van baalt dat de achterdeur niet open gaat om met de kinderwagen in te kunnen stappen. Ik wil er graag melding van maken maar dan ontvang ik graag nog informatie in welke regio lijn 107 rijdt en bij welke halte jullie om 16:00 uur in wilde stappen. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Sanora

4 maanden geleden - Bedankt voor u reactie, het ging om de bus van Gouda centraal die naar Utrecht gaat.

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 20:27 geantwoord

Beste Sanar,

Bedankt voor de snelle reactie! Echter zie ik dat lijn 107 door Connexxion wordt gereden. Ik wil je adviseren om je klacht bij hen neer te leggen. Hopelijk wordt het met de betreffende buschauffeur besproken.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sanora