Klacht: DetoxFormule bestelling anuleren

op 22 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb 20 minuten geleden een bestelling geplaats wat niet de bedoeling was.
Ik wil dus de bestelling per direct annuleren.

tevens heb ik ook een mail gestuurd naar de klantenservice, met de vraag mijn bestelling direct te annuleren.

Ik verneem graag hoelang het kan duren tot ik een mail terug ontvang.

Ik kom met de klacht/vraag bij jullie dit omdat jullie samenwerken met DetoxFormule.nl

Groeten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat mijn bestelling geannuleerd wordt en hierover een bevestiging mag ontvangen.

Dat mijn bestelling geannuleerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 23 mei 2016 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Smaro,

Bedankt voor uw bericht.

Natuurlijk hoeft u niet te betalen voor producten die u niet wenst te ontvangen.

Ik heb u geprobeerd te bellen hierover maar helaas kreeg ik geen gehoor. Daarom heb ik u een e-mail gestuurd met hierin alle informatie.

Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice. Op https://www.klarna.com/nl/klantenservice vindt u al onze contactgegevens terug.

Ik wens u een prettige dag.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Smaro