Klacht: Detox formule

op 15 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 17 mei 2016 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fatma,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. In ons telefoongesprek heb ik u uitleg gegeven over de situatie. Wij van Klarna gaan over de facturen en de webwinkels gaan over de producten en de werking hiervan.

Ik heb voor u de vervaldatum van de factuur ruim vooruit gezet om u op deze manier voldoende tijd te geven om contact op te nemen met de webwinkel hierover.

Ik wens u een prettige dag.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Fatma_gul