Klacht: Geen response op gefundeerde klacht

op 17 februari 2016 over Design Sanitair Shop in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In een periode van 3 jaar heb ik 2 ondeugdelijke toiletzittingen van Sphinx geleverd gekregen. De eerste, op het nieuw geïnstalleerde toilet; de tweede na ruim 1 jaar normaal gebruik. Beide kregen een vervelende haarscheur, die doorzette naar een barst. Nu heb ik mijn derde bril moeten kopen in wit, niet de kleur van het Pergamon toilet. Ik heb foto’s, mails en een brief gestuurd naar Sphinx, zonder ook maar 1 reactie. De zitting zelf is via Sanitair Design Shop door mij naar Sphinx opgestuurd, vorig jaar november. Is het onredelijk iets te vragen, als je in 3 jaar over de honderd euro uitgeeft aan een toiletzitting en nu nog met een oerlelijk toilet zit ?

Gewenste Oplossing:

Een financiële tegemoetkoming.

Alle klachten die gemeld zijn door Emmerentia