Klacht: Denigrerend kassa personeel

op 27 januari 2014 over HEMA in de categorie Warenhuizen

27-01 dacht ik een raamwisser te kopen voor €2.50 gezien deze in een bak lagen met diverse raamwissers en daar onder wasmanden en stoffer en bliks. Bij de kassa blijkt de raamwisser 6.- meld dat deze in een bak liggen voor 2,50 krijg ik de mededeling dat er woordjes op het bord staan en ik deze maar eens moest gaan lezen. Ik ben 33 jaar ben in staat om te lezen, wens dan ook niet zo aangesproken te worden. Er vanuit gaande dat 2 mensen zien dat de wissers 2.50 zijn en niet de bakken die hier onder stonden. Leek mij wel zo logisch. De wijze van bejegening betekend voor mij persoonlijk dat ik niet snel meer de hema in ga, mensen van te voren waarschuw in mijn omgeving voor de klantonvriendelijke dames die je erg bijdehand te woord staan. Voor alle duidelijkheid voeg ik tevens het personeelsnr toe van beide dames: 00652620 en 00758820(tevens de dame van de “woordjes”

Betere training voor personeel/duidelijke borden zodat men zich niet hoeft te vergissen en duurder uit komt dan verwacht. Aanbiedingen zijn niet duidelijk, mijn nichtje kocht namelijk 4 dekbedden welke uit het schap kwamen 2 voor de prijs van 1 maar ook die vielen hier weer net niet onder.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.Alberts