Klacht: delay by one month

op 14 april 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,

I ve been promised to get my bed in 13 weeks. I was informed that it going to be delayed by another month!!!!!! My bed costs 5K Euros, but It is like if i am buying a custom made rocket or a car! Why Swiss Sense signs contacts with a date which can not deliver. No delivery on promis = bad execution management! Shame on you!

Gewenste Oplossing:

Solution? Speed up the delivery and compensate my discomphort caused by the delay!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 06 mei 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Olesya
x