Klacht: dekking van invoerrechten

op 02 oktober 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een bestelling gedaan bij Light in theorie box. Ook ik heb kosten betaald voor de dekking van invoerrechten. Nu krijg ik van dhl een bericht dat ik eerst invoerrechten moet betalen anders krijg ik mijn bestelling niet. het gaat om een bedrag van €40,44 dit geld wil ik terug vragen en kan niet vinden op de site hoe ik dit terug krijg

als ik de €40,44 terug heb op mijn rekening

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 oktober 2017 om 19:36 geantwoord

Hallo Sanne

Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen.

U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice.
Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons.

Als u contact wilt opnemen met de klantenservice dan logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden.

Mvrgr.
Maartje Jansen
klantenservice Nederland/Belgie

Alle klachten die gemeld zijn door s s