Klacht: dehr cvaneck

op 27 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 jaren geleden - eachte heer Van Eck, Vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt met onze website. Helaas moet ik u mededelen dat wij gisteren (27-01-2014) last hadden van een storing. Hierdoor werkte, een gedeelte van de dag, de website en Internet Bankieren niet of niet correct. Ik vind het vervelend om te lezen dat u hier last van heeft ondervonden. Mijn excuses hiervoor. De storing is nu verholpen en u kunt weer inloggen en uw bankzaken regelen. Is uw probleem opgelost en horen wij niets van u, dan sluiten wij deze klacht volgende week op dinsdag 4 februari 2014. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare G. Musters

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 04 februari 2014 om 09:51 geantwoord

Beste klant,

Vorige week hebben wij u laten weten dat de problemen die u ondervond te maken hadden met een verstoring op onze website. Omdat wij geen reactie van u hebben gehad, gaan wij er van uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Daarom sluiten wij de klacht op dit forum. Bedankt voor uw signaal.

ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk