Klacht: Verzendkosten zelf betalen na fout gestuurd artikel.

op 28 oktober 2014 over degrotespeelgoedwinkel.nl in de categorie Internetshops - Speelgoed

ik had op internet gezocht naar het voertuig van marshall van de paw patrol. Bij degrotespeelgoedwinkel hadden ze die. Dus mijn zoontje van zijn eigen geld besteld! Voor zijn lol in laten pakken voor een euro. Maar ach hij had er voor gespaard. Met verzendkosten en inpakken bijna €18,00. Na twee dagen kwam het pakket binnen. Mijn zoon maakt het dolblij open….. Was het de gele versie van ruble, maar de heeft hij al! Dus ik gebeld dat ze de verkeerde hadden gestuurd. De rode was niet leverbaar. Dus ik kon het terug sturen. Dat deed ik, moest ik bij het postkantoor nog eens 6,95 betalen verzendkosten….! Ik weer gebeld naar er bedrijf. Maar ze wilde me op geen enkele manier tegemoet komen. Na 13 dagen (op de site staat 7) kreeg ik maar 14,99 terug. Alle verzendkosten en het inpakken zijn voor mijn rekening terwijl hun een fout gemaakt hebben.

Als ik tegemoet gekomen ben in de verzendkosten......

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over degrotespeelgoedwinkel.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over degrotespeelgoedwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amanda78