Klacht: defecte wasmachine

op 16 september 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe wasmachine lekte water uit zeepbakje, 2 weken moeten wachten voor herstelling, nu blijkt dat er nieuwe onderdelen moeten besteld worden voor een nieuwe wasmachine aangekocht in augustus 2017 en nog nooit gebruikt dus weer wachten ipv als service een nieuwe machine te leveren wat veel vlugger zou zijn en veel klantvriendelijker,tenslotte is dit een fabrieksfout en dient de klant hier niet het onderspit te moeten delven.

Gewenste Oplossing:

indien de machine vervangen wordt door een ander nieuw toestel want hier heb ik geen vertrouwen meer in

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Holsters