Klacht: Defecte TV

op 02 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mediamarkt, ik ben toch niet gek? Nou de klant word wel als gek gezien.

Op 06-03-2016 een Philips 40 inch Android TV gekocht. Op een gegeven moment begonnen de klachten: TV valt uit tijdens kijken via USB en Apps, TV loopt vast, TV reageert niet op de afstandsbediening, WIFI wordt er telkens uitgegooid en de TV ging niet meer aan. Ook niet met knop op de achterzijde.

Eenmaal bij de Mediamarkt in Ede werd er aangegeven dat we een extern bedrijf in moesten huren. Nou als dit het beleid is dan werken we daar gewoon aan mee. De firma CE Repair ingeschakeld en deze zijn geweest. Ze hebben bij de 1e reparatie beide mainboards vervangen. Dezelfde week begonnen de klachten wederom. Nogmaals is CE Repair geweest, ditmaal hebben ze één mainboard vervangen.

Je raad het al, de klachten weer teruggekomen op dezelfde dag. Ik ben teruggegaan naar het filiaal in Ede en heb aangegeven dat ik niet weer een dag vrij ga nemen voor een reparatie. De Mediamarkt heeft de TV ingenomen en zelf ter reparatie gestuurd.

Vanmiddag een SMS bericht gehad dat de TV klaar lag in de winkel. Eenmaal aangekomen bij Mediamarkt werd er aangegeven dat er \\\”geen klachten\\\” zijn gevonden en er niets was gerepareerd. Nee ik ga voor niets elke keer deze narigheid aan. Ik ben toch niet gek!!!

Ik heb de TV achtergelaten want ga geen defecte TV meenemen, ophangen thuis en weer terug en al deze ellende in.

Momenteel ben ik in het stadium \\\\\\\”niet goed, geld terug\\\\\\\” aangekomen. Of ze moeten een nieuw exemplaar kunnen verstrekken. Ik wil best meedenken in oplossingen maar dit wordt me te gek,

Ik verwacht dan ook een goede en nette afwikkeling van dit vervelende probleem.

Vanavond (03-6-2016) terug gegaan naar de Mediamarkt, ze zouden me bellen voor een oplossing vanaf 18:00 uur. Echter had ik niet veel vertrouwen in de afwikkeling dus zelf naar de winkel gegaan. Wat denkt u? O sorry meneer we hebben de klacht nog niet behandeld, dit moeten we morgen doen. Morgen bellen we u.

Ik heb aangegeven dat ze op 03-06-2016 zouden bellen en me nu ook al vergeten zijn dus dat ik er geen vertrouwen in heb dat ze me bellen. Direct weer contact met Webcare van Mediamarkt opgenomen. Deze afdeling schijnt al 3x een e-mail naar het filiaal in Ede te hebben gestuurd maar de winkel wist nergens vanaf.

Ik heb aangegeven dat ik morgen een oplossing verwacht!! Ik ben er nu toch wel echt een keer klaar mee.

Bij toeval heb ik iemand via Facebook Chat gesproken die mij een chat stuurde. De beste man ken ik niet, maar gaf mij aan dat hij bij dezelfde TV (echter een slag groter) ook dezelfde klachten heeft gehad en ook in deze mallemolen heeft gezeten met Mediamarkt. Maar nee hoor we kunnen geen klachten vinden????

Ik hoop morgen voor de laatste keer terug te moeten gaan.

Met vriendelijke groeten,

Arjan van Doorn

Of: niet goed geld terug, of een nieuw exemplaar.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ArjanvanDoorn