Klacht: Defecte telefoon ontvangen

op 21 mei 2020 over Dr Mobile in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Anderhalve maand geleden een abonnement afgesloten bij tele2. Het gaat om een oppo find x2. Telefoon helaas met een defecte mogen ontvangen, namelijk dat de mobiele netwerk steeds wegvalt. Hiervoor toestel 2 keer naar reparatie moeten opsturen, waarbij ze na de 2e keer na een boardswap, schade op het toestel hebben achtergelaten: krassen op het scherm en lijmresten op de achterkant. Ze weigeren dat ze de krassen hebben veroorzaakt.. kortom telefoon nog geen 2 weken kunnen gebruiken alhoewel ik al 2 maanden heb moeten betalen.

Als ten eerste de krassen worden opgelost en vervolgens de mobiele netwerk probleem wordt opgelost. Of dat ik een nieuw toestel krijg. Als beide niet mogelijk is verwacht ik van tele2 minstens dat ik de abonnement stop kan zetten en door kan gaan met een sim only.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dr Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dr Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serkan38_010