Klacht: defecte nieuwe hoortoestellen

op 03 augustus 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Eind maart 2017 heb ik twee hoortoestellen gekocht die gemaakt zijn na uitgebreide testen. In het begin werkten de apparaten tot volle tevredenheid, maar niet lang. Tot nu toe zijn de apparaten al 6 weken met tussenpozen in de zaak voor reparatie en het duurt dagen voordat er zelfs maar antwoord over is. We zijn zeer ontevreden over de afhandeling van de klacht. De antwoorden waren het apparaat is vuil (gaat om de 2 dagen in het schoonmaak apparaat), de batterijen waren leeg (we testen eerst met nieuwe batterijen die we controleren of er voldoende spanning is) en komt u maar volgende week terug, dus gewoon weggestuurd.
Resultaat: één apparaat die af en toe iets doet en één die het helemaal niet doet. De laatste week hebben we zelf door metingen kunnen constateren dat het batterijen verbruik normaal is. Dus moet er iets niet in orde zijn met de hoortoestellen. Wat nu?? En wanneer heb ik dan weer hoortoestellen die betrouwbaar werken, zodat ik weer goed kan horen en muziek kan maken??

Mijn vorige hoortoestellen heb ik zonder problemen 7 jaar gehad !!!
Ik verwacht dat de onlangs gekochte apparaten perfect worden, zoals de vorige! We zouden het op prijs stellen dat u de apparaten vervangt door nieuwe. In deze hebben we geen enkel vertrouwen meer.
We zijn zeer ontevreden over de behandeling, de manier waarop de klacht is behandeld en we niet serieus worden genomen terwijl bij ons de indruk opkomt dat ze het zelf niet weten.

Voor nu laat ik dit bericht alleen leesbaar voor het bedrijf!!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 03 augustus 2017 om 12:07 geantwoord

Heeft op 03 augustus 2017 om 12:25 geantwoord

De apparaten worden nu opgestuurd naar de fabriek!! Ze zeggen dat ik ze niet goed onderhoud!!! De apparaten ben ik minstens 2 weken kwijt!!! Het is maar goed dat het zomervakantie is!!! Na 7 jaar met hoorapparaten van Schoonenberg zonder problemen, nooit een dag zonder apparaten gezeten!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Marthanel