Klacht: defecte computer gekoct

op 09 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

20 maanden geleden heb ik een computer te mediamarkt te Heerlen te coriowinkelcentrum gekocht, na aanschaf van de labtop acer heb ik alleen maar problemen aan de computer ondevonden en heb ik de computer zeker 7 keer laten moeten repareren voor honderden euros dat niet van de garantie kon worden verhaald,problemen zoals flikkerende lampjes een half beeldscherm ,vastlopend soft ware zodat ik vast liep op internet vast zittende knoppen geen kleur in scherm etc…de computer heb ik in al diemaanden zelden thuis gebruikt om dat hij meeren deels in reperatie was,als de komputer opgehaald kon worden moest ik elke keer 120,- 159,- euro per reperatie betalen ,de ene keer was het moederboord vervangen,daarna het complete beeldscherm en kreeg daarbij elkekeer verwijten dat iemand onderdelen had vervangenen dus in de computer was geweest, dan moest ik weer aantonen dat de computer al eens eerder was gerepareerd ,en dan moest ik de computer weer terug sturen in zot ik weken zonder computer thuis,twee weken geleden was de computer weer gerepareerd,en heb weer een bedrag van 120,- euro betaald, maar bij thuis komst bleek mijn computer nogsteed defekt zoals ik hem heb gekocht 20 maanden geleden,mijn computer is zwaar defect mijn scherm overlapt, er lopen strepen over het beeld lichten knipperen ,kleur valt weg en heb al twee weken geen klacht in kunnen dienen om dat de computer vastloopt op internet.ik zou graag mijn computer inruilen voor een zelfde gelijke nieuwe computer

ik zou graag mijn defecte computer omruilen voor een nieuwe computereen nieuwe acer computer .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door orionstore2224