Klacht: Defect incheck paal

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Incheck paal staion Kropswolde( richting Groningen) is meerdere malen defect. Je kan dus niet inchecken. Er wordt dan van je verwacht dat je ” even” naar de andere kant loopt. Dit is niet voor iedereen mogelijk i.v.m. Tijd, slecht ter been enz.
Het is ook geen incident maar gebeurd regelmatig. Conducteur reset de paal maar ik denk dat het beter is als het eens goed nagekeken wordt en gerapareerd

Als ik gewoon kan inchecken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Stella, Wat jammer om te horen dat je meermaals ervaart dat een incheckpaal op het station in Kropswolde niet werkt. Graag zou ik van je vernemen wat het nummer van deze paal is, zodat ik hier intern melding van kan maken. Daarnaast zou ik graag nog van je horen of deze paal een melding in beeld toont en welke melding dit dan is. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht Stella 1968

8 maanden geleden - Menen jullie dit ? Weten jullie zelf niet welke nummers de palen hebben op de stations. ??? Als ik erbij zet Kropswolde, spoor 1 moet er toch ergens in het systeem staan welk nr. Incheck paal daar staat? Donderdag moet ik werken en weer met de trein. Ik zal, als jullie het zelf al niet hebben uitgezocht, het nr noteren en door geven. Tot die tijd hoop ik niet dat er problemen met de incheckpaal zal zijn en er onnodig mensen naar de andere kant moeten lopen.

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Hallo Stella, Helaas kunnen wij die nummers intern inderdaad niet inzien. Ik ontvang het bewuste nummer graag van je, mocht vandaag blijken dat de incheckpaal nog niet werkt. Groet, ^NT Arriva Webcare.

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:23 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK
Webcareteam Arriva