Klacht: Defect fornuis,rechtervoorgaspit stuk plus oventhermostaat defect.

op 30 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb in februari 2016 een fornuis gekocht en binnen 3dagen ging de gaspit rechts voor niet goed branden. Tevens is de oventhermostaat defect. Ik heb hier meerdere malen contact over gehad telefonisch en ben 4 maal in het filiaal in Almere geweest, maar de defecten zijn nog steeds niet verholpen. Ik heb contact met de heer Kops gehad en er is al 3 keer iemand geweest, maar nog steeds is het niet opgelost. Hierdoor heb ik inkomsten misgelopen omdat de taarten die ik bak niet goed gebakken werden en deze heb weg moeten gooien. Tevens wordt er gezegd dat de gaspit defect zou zijn door eigen gebruik maar ik heb niets verkeerd gedaan.tevens heb ik extra betaald om het fornuis aan te sluiten.dus hoe kan ik in godsnaam iets verkeerd hebben gedaan. Ook geeft de heer Kops telkens aan dat het word gemaakt maar dit gebeurd steeds maar niet. Of er is verwarring wie de boel moet komen repareren. Ook heeft de laatste persoon aangegeven dat de gaspit niet gerepareerd kan worden. Ik heb al eerder een duur fornuis gekocht bij mediamarkt 8jr geleden en heb daar geen problemen mee gehad. Ik heb heel vaak spullen gekocht bij mediamarkt maar heb nog nooit zoveel problemen gehad en voel mij steeds door de heer Kops afgescheept worden omdat ik de taal niet zo goed beheers.ik moet steeds hulp van andere mensen vragen. Ook ik heb betaald voor mijn spullen. Het is geen brood waarover we praten. Daarom dien ik nu een officiële klacht in. Ik wil mijn geld terug omdat ik geen vertrouwen meer heb in het handelen van Mediamarkt. Doordat dit nu zo slecht word behandeld is er geen vetrouwen vanuit mij en mijn vrienden om nog spullen bij mediamarkt te kopen. Ik kan met mijn geld bij ieder bedrijf terecht waar ik niet zo schandalig word behandeld.
Mw Z.A .K Alzaidy.
Midway pad 10
1339NV ALMERE
TEL 06_46867577.

Ik wil mijn geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nahude