Klacht: Slechte communicatie over meerdere klachten

Marijkevweelden op 10 oktober 2022 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn bank 3 maanden geleden gekocht bleek een gat in de bekleding te zitten dat werd netjes behandeld maar na 2 maanden haast niet binnen te hebben geleefd ivm met het weer. Kwam ik er achter dat er nog een gat in de bekleding te zitten drAadjes los van de bekleding . Heb daar een klacht over in gediend en dat ik geen vertrouwen in de bank meer heb met de kwaliteit want wat is er over een paar maanden nog meer bij gekomen ik wil gewoon een compleet nieuwe bank of mijn geld terug . Waar op ik een mail kreeg van u zal moeten wachten tot de andere klacht is gemaakt en uit coulance zullen we de kussen komen opvullen nou volgens mij is dat niet me klacht

Gewenste Oplossing:

Gewoon een nieuwe bank of mijn geld terug ik heb er geen enkele vertrouwen meer in decorwonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijkevweelden