Mijn Klacht:
bij levering 11 mei 2023 direct tijdens plaatsing mankementen. Contact met decor wonen voor een oplossing omruiling. Geen respons. Na veel bellen mailen en online service formulieren invullen is er in juli een monteur geweest om alles nog een keer te inspecteren. Ik heb alle foto’s opgestuurd.
Deze man heeft ook foto’s gemaakt, van de box dat uitsteekt over de onderste deel, matrassen die te klein zijn en box niet goed bedekken en TV lift dat niet naar behoren werkt, schade aan mijn muur bij plaatsing van het bed. Roest aan de stangen van de box.
Tv lift is vervangen maar de rest vinden ze niet belangrijk. Ontelbare mails blijven onbeantwoord en ontelbare telefonische contacten waarin wordt beloofd dat ik terug gebeld wordt maar niet gebeurd. Als ik weer terug bel, weten ze bij de klantenservice van niks, geen overdracht over mijn klacht en geen hulp. Ik heb alle klanten medewerkers gesproken 3 maal of meer, en ze zijn op de hoogte dat ik niet terug gebeld ben zoals afgesproken, desondanks zeggen ze weer ‘ Ik heb melding van gemaakt, je wordt terug gebeld. Maar ik wordt niet terug gebeld.
Laatste gesprek 20/11 erop gestaan iemand die over mijn klacht gaat direct te spreken en liet me niet weg sturen, met de smoes u wordt terug gebeld. Dit vond de medewerkster Deria niet leuk en heeft mij geadviseerd een advocaat te nemen.
Verschrikkelijk bedrijf dat prut verkoopt en prut service. De bed van €3000, is nu ook aan het roesten. En ze denken laat maar waaien.
Ik zit er nu eenmaal in, een advocaat is inderdaad al ingeschakeld. Maar mijn advies aan anderen, koop ergens anders, als je geen rechtzaken wil met decor wonen.
Ze houden je aan het lijntje in de hoop dat je opgeeft.
Maar ik geef niet op.
Gewenste Oplossing:
Omruiling van de bed of mijn geld terug