Klacht: Niet ontvangen wel betaald

C07102002 op 14 april 2025 over Decarba in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Decarba een bestelling geplaatst die volgens hen “bezorgd” zou zijn, maar ik heb nooit iets ontvangen. Op het moment van de zogenaamde levering was ik in het ziekenhuis en bij thuiskomst was er geen pakket, geen briefje, geen bewijs – helemaal niks. Ook niet bij buren.

Toch blijft Decarba volhouden dat het pakket is geleverd. Ze weigeren terug te betalen of ook maar enig bewijs te leveren van aflevering (zoals een handtekening). De verantwoordelijkheid ligt volgens de wet bij de verkoper totdat het pakket echt bij de klant is afgeleverd – maar dat interesseert hen blijkbaar niet.

Zeer teleurstellende ervaring. Onbetrouwbaar bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt. Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decarba

Reactie van de melder van de klacht C07102002

4 weken geleden - Ik wordt niet verder geholpen, terwijl de fout bij hun ligt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decarba nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C07102002