Klacht: Deblokkeren rekeningnummer en opheffen loonbeslag

S R op 26 oktober 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

-DEZE SITUATIE MAG NIET LICHT OPGEVAT WORDEN, OPLOSSING VEREIST-

Na diverse keren contact te hebben gehad met het Hypotheekcare team jaren geleden voor hulp werd mij de laatste keer duidelijk dat ABN de vordering doorgestuurd heeft naar Lindorff incasso. Dit bedrijf kwam met onredelijke betaalregelingen. Hierdoor heb ik maandenlang krap geleefd omdat ik zowel de lopende termijnen als extra geld betaalde om de achterstand in te lopen. Helaas nam de achterstand alleen maar toe op vreemde wijze. Na hun hierop aangesproken te hebben werd men brutaal en onredelijk en was er plots geen regeling meer mogelijk. Hun hebben de vordering uit handen gegeven aan Flanderijn gerechtsdeurwaarders.
We hebben nu al ruim 2 jaar loonbeslag er komt bij hun maandelijks ruim voldoende geld binnen voor aflossing van de toenmalige achterstand. Desondanks blijft op vreemde wijze de vordering maar oplopen. Er worden door beide partijen nooit een duidelijke specificatie gegeven, Men wil hieraan niet meewerken aangezien dit te veel tijd kost. Allebei de partijen berekenen inkassokosten en rente. EN RUIM VOOR DE HELFT VAN HET OPENSTAANDE BEDRAG! Vordering was in het begin +/- 3000€, de kosten inmiddels hoger dan 5000€. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en terug. NIEMAND KAN HELPEN EN/ OF DUIDELIJKHEID BIEDEN. ABN is nooit voor reactie bereikbaar en reageerd niet. De klant mag het zelf uitzoeken! Zelfs onze advocaat en ABN collega\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’s van Amsterdam, Spijkenisse en Amersfoort kunnen, na een jaren geen duidelijkheid verkrijgen bij betrokken partijen. We willen nu wel eens een oplossing van het Hoofd van de ABN. Ik wil een afspraak. Dit is het minste wat ik als klant van ABN mag verwachten. Ik dacht dat ABN juist voor dit soort zaken een Hypotheekcare team heeft msar ik ben ontzettend teleurgesteld. DE OPLOSSING, laat de Dir. van ABN contact met ons opnemen, zodat we het kunnen bespreken om de tafel. De kosten mogen wettelijk gezien nooit 3x over hetzelfde worden geheven.
Loonbeslag moet eraf, en het teveel betaalde willen we zsm terug hebben.

Ik wil niks horen over het Klachtenmanagement van ABN of Kifid of Klachtenmanagement van Lindorff. Dit moet op hoger hand worden opgelost!

Door het flink aflossen zou mijn looptijd verkort moeten worden en zou ik maandelijks minder moeten betalen! Maar nee we gaan nog gerust door met het leggen van 20 jaar loonbeslag. VOLSTREKT IDIOOT!
Omdat ik nooit openheid van zaken hwb gekregen moet ik boeten op deze onmenselijke wijze! Zelfs een hond wordt beter behandeld door zijn baas!

Bankrekening deblokkeren en beslag eraf.
Volgens Lindorff heer M. Achterkamp (zelf gehuwd en vader van 2 kinderen) -een man die in zijn functie als senior Hypotheken beschikt over meer macht dan heel ABN- zegt dat €3000 Bruto inkomsten te weinig is om een hypotheek van € 865 te betalen. Dit maakt het makkelijker voor hem om de zaak met executie af te doen. Een vent die alles op valse wijze aan elkaar lult om zijn zin te krijgen. Totaal niet oplossingsgericht, maar expert in dwarsbomen en het niet tonen van begrip. Al jaren ziet deze man geen oplossing.

Ik ben hoofdkostwinnaar en draag de zorg over 3 kinderen. Deze onzin moet ophouden en per direct!
Wij zijn al lang en breed over het te betalen bedrag heen, en dat voor een paar duizend euro, er is al ruim een halve ton geïncasseerd en nog willen zij mij zeggen dat het niet voldoende is?! Plots staan er nieuwe termijnen open van juli t/m oktober 2017. Hoe kan het?! Ik heb nooit lijsten gezien met inning en afdracht incl. rente ook niet van Flanderijn! SCHANDALIG!!!! 3 JAAR ZIJN WIJ BEZIG.

DIT IS MIJN LAATSTE SCHREEUW OM HULP, DIT MOET STOPPEN!!!! WIJ GAAN ERAAN ONDERDOOR!!!!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 27 oktober 2017 om 11:54 geantwoord

Beste heer en of mevrouw,

Er is al vele malen contact met u geweest over deze klacht. Via deze website, of andere klachtenwebsites, kunnen wij helaas niets voor u betekenen inzake deze klacht. U bent bekend met de stappen die u verder nog kunt ondernemen.

Dhr. R. Witjes
ABN AMRO Webcare

S R

Heeft op 27 oktober 2017 om 16:02 geantwoord

Totaal geen oplossing.
Kom met iets waarbij we geholpen zijn inplaats daarvan verwijst men door naar de middelen die allemaal al gebruikt zijn en waarop men geen openheid van zaken kan geven. Lijkt ABN niks te doen deze zaak! Ondertussen staat alles op het apel terwijl de achterstand allang betaald is. Ik ga zelf weer naar kantoor te Amersfoort en ik zorg dat ik binnenkom. Dit kan zo niet. Het kan toch niet zo zijn dat Lindorff meer macht heeft dan alle ABN kantoren bij elkaar? BELACHELIJK!

Alle klachten die gemeld zijn door