Klacht: Deblokkeren rekeningen bij overlijden

op 21 februari 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ongelofelijk wat een bedrijf zijn jullie om zo lang te wachten met het deblokkeren van de rekeningen.na 2 maanden na overlijden krijgen we te horen dat het over 1 a 2 maanden het behandeld word ongelofelijk bedrijf zeg.ben al jaren bij abn amro maar ben van plan om direct bij jullie weg te gaan wat een service verlenen jullie zeg.belachelijk dus!

Zo snel mogelijk

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

7 maanden geleden - Beste Stefandehaas,Aller eerst gecondoleerd met het verlies. Het duurt inderdaad ongelooflijk lang tot dat dossiers worden afgehandeld. De nabestaandendesk heeft een onzettende achterstand en laat dit nu net de afdeling zijn waar dat echt niet wenselijk is. Zeker in zo'n turbulente tijd verwacht je een snelle en vlekkeloze afhandeleling. Ik snap dan ook dat je overweegt om naar een andere bank te gaan. Ik had het liefst op het knopje afhandelen geklikt, maar dat ligt buiten mijn macht.Het spijt me dat dit zo'n teleurstelling moet zijn. Sterkte met het verwerken van het verlies.Met vriendelijke groet,Chenda ABN AMRO Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 09 maart 2020 om 09:27 geantwoord

Beste Stefan,

Twee weken geleden hebben wij je klacht ontvangen en hierop een reactie met uitleg geplaatst.

We zijn druk bezig om de achterstand bij onze Nabestaanden afdeling op te lossen. Wilt je persoonlijk contact of heb je nog vragen? Bel dan met de Nabestaandendesk via 020-3434545 (maandag tm vrijdag van 9.00 - 17.00 uur).

ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Stefandehaas