Klacht: deblokerenactiveren nieuwe creditcard Mastercard

op 21 januari 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

eigenlijk geen klacht maar een kwestie van durf. Als ik mijn card wil valideren moet dat via sites die ik niet durf aan te spreken. Welke weg is betrouwbaar en veilig?

tevreden ben ik als die veilige weg is aangegeven

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

8 maanden geleden - Beste Roaldriel1,Allereerst goed om te lezen dat u zo voorzichtig met uw bankzaken omgaat.Op de site van ICS vindt u meerdere mogelijkheden om uw creditcard te activeren (https:abn.com2zd4TRg). Als u zich niet prettig voelt bij de mogelijkheid de card online te activeren, dan kunt deze ook activeren door de card eenmalig te gebruiken bij een betaling met uw pincode in een winkel.Mocht u aanvullende vragen hebben over de credit card, dan kunt u ook altijd even bellen met de klantenservice van ICS. Zij zijn bereikbaar op 020-6600123.Ik hoop u zo in voldoende mate geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,Rob ABN AMRO Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 06 maart 2020 om 14:09 geantwoord

Vanuit ABN AMRO de kwestie op 21 januari in behandeling genomen. Via het forum hebben we uitgelegd welke mogelijkheden er zijn om een Creditcard veilig te activeren. Omdat we geen reactie meer hebben gehad, gaan we ervan uit dat onze uitleg duidelijk is geweest.

Uiteraard mag de klant voor vragen m.b.t. de Creditcard altijd nog contact opnemen met ICS 020-6600123.

Alle klachten die gemeld zijn door Roadriel1