Klacht: de zoveelste klacht

op 28 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Mijn buren en ik hebben deze week net als de weken ervoor weer geen folders ontvangen. Dit gaat om Meidoornhaag 1,3,5 te Leersum.
We worden het nu echt heel erg zat dat er niets aan gedaan wordt en dat de bezorger hier niet op aangesprokenword/de bezorger hier niets mee doet.
We worden het nu zo langzamerhand spuugzat. In de vakantieperiode ging hetniet goed maar daarna dus ook niet

als wij de folders elke week in de bus krijgen net als de andere mensen in de buurt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 29 september 2017 om 15:35 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bko014