Klacht: de voucher geeft aan foute code

op 24 maart 2013 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

hallo ik heb druk gespaard voor de centerparcs kortings vouchter om toch nog met mijn gezin op vakantie te kunnen nu ik de code ik wil toetsen om te kijken wat de totale kosten zijn enz .. en of het voor ons betaal baar is geeft deze aan dat de code niet bestaat of een foute code is ofzo … wij willen graag naar huttenheugte

elke oplossing maar dit is een grote fout van de c1000 en centerparcs hopelijk kan ik als nog voor niet te veel geld op vakantie met mijn gezin .. anders kunnen wij dit jaar hellaas weer niet weg

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Op 25 maart en 22 april jl. reactie gestuurd naar gast. Tot op heden nog geen reactie ontvangen.De actie loopt af op 30 april. Indien wij geen reactie ontvangen voordat de actie is afgelopen dan kunnen wij geen gepaste oplossing meer bieden.Webcare Team Center Parcs

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 06 mei 2013 om 09:16 geantwoord

Op 25 maart en 22 april jl. werden er e-mails verstuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. Helaas geen reactie mogen ontvangen van de gast.

Alle klachten die gemeld zijn door riannebregonje