Mijn Klacht:
Ik heb 2 reserveringen gemaakt, 1 met een vouchercode voor een gratis dag wellness en 1 via Groupon. De laatste heb ik via Groupon betaald. Bij het afrekenen nadat wij die dag geweest waren warden er zowel reserveringskosten in rekening gebracht maar ook een toeslag voor het betalen aan de receptie. Aangezien ik het arrangement zelf al betaald had bleven alleen de reserveringskosten over die ik nog moest betalen aan de receptie. Volgens de Veluwse Bron heb ik de optie gehad deze online te voldoen. Dit is niet correct. Ik heb namelijk niet direct via hun website aan hen betaald, ik heb geen optie gehad om de reserveringskosten te voldoen via Groupon of met de gratis bon. Ik kreeg hierop van de Veluwse Bron een onvriendelijke en niet correcte reactie, alsof mijn mail niet goed gelezen is.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag erkenning willen en €2,95 (twv de toeslag voor betalen aan de receptie) terug ontvangen.
