De opgieting en ritueel met Bert was goed en fijn, helaas gaat hij binnenkort weg.
De horeca in het grote restaurant loopt aan alle kanten spaak.
Plek voor iets drinken, na 17.00 uur is er niet. % personeelsleden kwamen vragen maar... Lees meer
Aanleiding:
Beste wellnessliefhebber,
Je hebt een reservering staan voor maandag 4 april bij Veluwse Bron. Helaas hebben wij te maken met een technisch probleem. Wij zijn helaas genoodzaakt ons wellnessresort op maandag 4 april te sluiten, om het technische mankement op... Lees meer
Tijdens de Corona vorig jaar mocht ik niet naar binnen bij de Veluwse bron zonder mondkapje terwijl ik een uitzonderingspasje mee had wegens medische redenen.
Ik had een duidelijk koord om met dit pasje, had ook een geldige qr-code.
Ik werd verplicht... Lees meer
Overal adverteren ze met lente specials, boek nu voor Hemelvaartsweekend. Ik kan je vertellen je kan alles boeken behalve de specials.. nu betaal je dubbel en dwars voor precies hetzelfde en krijg je er niks bij. Leuke actie als het... Lees meer
Vandaag na 2 uur met gierende banden de sauna verlaten. Reden te druk. Vorige week na versoepelingen deze mail gekregen. “ Uiteraard blijft het belangrijk elkaar de ruimte te geven. Wij laten nog steeds een beperkt aantal gasten toe, zodat... Lees meer
Ons bezoek vandaag 11/02/2022 is vreselijk tegen gevallen.
Alle baden waren niet op de juiste temperatuur (koud) zowel de bubbelbaden buiten en ook het warme bad buiten en het zwembad binnen.
Het bubbelbad binnen bij het zwembad was niet schoon en er... Lees meer
Vrijdag 6 augustus 2021 ruim 20 minuten in de wacht gestaan op een 0900 nummer, de medewerkster begreep mijn vraag niet het Welness centrum moest ik spellen, mijn naam ect doorgeven en daarna werd ik voor de tweede keer doorverbonden... Lees meer
Ik heb vorig in 2020 3 vouchers verzilverd maar door corona ging het niet door, ik kreeg toen een giftcard voor 25,50 ( 3x 8.50 reserveringkosten) ik kon nu weer boeken voor juli 2021 en nu blijken de reserveringskosten naar... Lees meer
Goedemiddag,
Ik probeer al voor de 5x een reservering te plaatsen bij de veluwse bron, voor twee etickets die ik verzilvert hebt. Bij de laatste stap van de voorwaarden accepteren bij het online boeken, geeft hij steeds error aan. Zegt... Lees meer
Ik wil graag overleg over 2 vouchers die zijn verlopen. Door de corona maatregelen waren ze gesloten. Nu zijn de kaarten verlopen.
mailtje gestuurd met code: antwoord deze bon is verlopen. Ja dat weet ik ook. Wat nu ?? Even telefonisch... Lees meer