Klacht: De toplaag van de matrassen laten los

op 08 augustus 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Swiss Sense

2 maanden geleden - Beste Jannie, Bedankt voor je bericht en excuses voor de zeer vertraagde reactie. Graag kijken we hier alsnog naar voor je. Op de verstrekte gegevens vinden we helaas geen order. Kun je een e-mail sturen naar contact@swisssense.com met daarin je ordernummer en de adresgegevens die bij de order gebruikt zijn? Mocht je klacht inmiddels opgelost zijn, horen we dit natuurlijk ook graag. Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Bericht van Swiss Sense

1 maand geleden - Beste Jannie, Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van je mogen ontvangen. Graag horen we of we je nog van dienst kunnen zijn. Stuur je ons daarom een e-mail naar contact@swisssense? Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 30 november 2017 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jannie1964