Klacht: Zaterdag abbonement sinds halverwege augustus en maand september drie keer niet bezorgd

op 05 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Wij hebben een driejarig abbonement afgesloten voor de zaterdag editie.
Vandaag is hij voor de derde keer in een korte periode van anderhalf maand niet bezorgd.
Eerste keer kan voorkomen, tweede keer krijg je vraagtekens en de derde keer ben je er klaar mee.
Je krijgt dan een aanbod dat de krant nabezorgd kan worden na 15.00u. Daarvoor heb ik echter geen ochtend krant of je kunt bonnen krijgen om zelf op te halen.
Waar ik moeite mee had dat alles bij de bezorger neergelegd wordt. De telegraaf gaat uiteindelijk een contract aan met een bezorg dienst. Eindverantwoordelijkheid ligt altijd bij de telegraaf. Ik heb verzocht dat ik per direct mijn abbonement wil opzeggen. Dit kon niet volgens de telefoniste zij kon alleen zelfd acties uitzetten. Inspecteur, en nabezorgen of bonnen voor twee keer gratis een krant?
Dat is niet mijn vraag, het enige wat ik wil is dat de telegraaf zich aan de afspraken houd dat wordt ook van mij verwacht.

Ik wil dat per direct mijn contract ontbonden wordt.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 oktober 2019 om 16:03 geantwoord

Geachte heer Van Loenen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet goed verloopt. Onze excuses voor deze late reactie en het ongemak.

Wij vroegen ons af of de bezorging van uw zaterdagkrant weer goed verloopt.
Mocht u toch nog problemen onder dan vernemen wij dit nog graag.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Heeft op 15 oktober 2019 om 10:26 geantwoord