Klacht: zaterdag 16 meen telegraaf ontvangen

op 17 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 mei 2020 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Engels,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de verkeerde krant te hebben ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Uw melding hebben wij direct doorgezet aan onze bezorgdienst om herhaling te voorkomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door engels.vark@hetnet.nl