Klacht: Vrouw

op 13 juli 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juli 2019 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Hoogervorst,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u al twee zaterdagen op rij de bijlage Vrouw niet heeft ontvangen bij uw krant.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om de bijlagen te moeten missen.

Gedurende de zomerperiode vervangen wij de bijlagen Vrij en Vrouw door een grote bijlage, Zomer. Gedurende acht weken zult u deze bijlagen dus niet ontvangen. Na deze periode zullen de twee bijlagen weer terugkeren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jazamo