Klacht: VOOR DE 2E WEEK GEEN BIJLAGE VROUW BIJ DE TELEGRAAF ONT

op 13 juli 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

VOOR DE TWEDE OPEENVOLGENDE KEER DE BIJLAGE NIET ONTVANGEN VAN DE ZATERDAG TELEGRAAF. iS ER IETS MIS MET DE BEZORGING?
VIND HET NIET NETJES DAT JE ER NIETS OP HOORT. gRAAG UITLEG EN ANDERS MOET HET WEL VERREKEND WORDEN MET HET ABONNEMENT!!!!

DAT BEN IK PAS ALS IK ALLES ONTVANG VAN DE TELEGRAAF WAAROP IK BEN GEABONNEERD. EN DAT BEN IK NU DUS NIET!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht morgenland@ziggo.nl

10 maanden geleden - Hoe lossen jullie dit op!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juli 2019 om 15:45 geantwoord

Geachte mijnheer, mevrouw Morgenland,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u al twee zaterdagen op rij de bijlage Vrouw niet heeft ontvangen bij uw krant.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om de bijlagen te moeten missen.

Gedurende de zomerperiode vervangen wij de bijlagen Vrij en Vrouw door een grote bijlage, Zomer. Gedurende acht weken zult u deze bijlagen dus niet ontvangen. Na deze periode zullen de twee bijlagen weer terugkeren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door morgenland@ziggo.nl