Klacht: Te laat of niet bezorgen vd telegraaf

op 05 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vele malen wordt de telegraaf heel laat bezorgd. Vandaag zaterdag pas om half 11. Derde keer deze week. Papieren krant heeft geen zin als je 7.15 uur naar je werkt gaat en de krant wordt half 9 bezorgd. Willen abonnement na 36 jaar stoppen

Gewenste Oplossing:

Krant voor 7 uur en zaterdag voor 8 uur zoals beloofd en niet een paar weken weer goed na vele klachten en vervolgens weer 3 x pwk te laat of geen krant

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 oktober 2019 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nooy,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u krant vaak te laat wordt bezorgd. Wat jammer om te horen dat de bezorging niet op orde is bij u in de wijk. Onze excuses voor het ongemak.

Het klopt dat er op dit moment geen bezorger uit Castricum beschikbaar is en de bezorger uit Amsterdam de krant komt brengen, wij kunnen ons indenken dat dit in verband met de drukte op de weg enige vertraging te weeg brengt.

Wij kunnen u helaas niet aangeven wanneer de bezorging weer op tijd wordt gedaan. Er wordt gezocht naar een oplossing alleen is het niet makkelijk om een bezorger te vinden op dit moment.

Hopelijk komt hier snel verbetering in.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Heeft op 07 oktober 2019 om 16:59 geantwoord

U beaamt alleen maar mijn klacht helaas en dat is oplossing. Het is een ochtendkrant die voor 7 uur in de bus ligt voordat ik naar mijn werk ga. En 11.00 uur de zaterdagkrant zonder files lijkt mij niet nodig

Alle klachten die gemeld zijn door Kirope