Klacht: Te laat en of geen bezorging

op 13 augustus 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 augustus 2019 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Van Noort,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er problemen zijn met de bezorging van uw krant in uw regio.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij begrijpen dat het vervelend is om niet op een vlekkeloze bezorging te kunnen rekenen.

Wij hebben uw melding dan ook de hoogste prioriteit verleend en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Inmiddels hebben wij voor u een set bonnen aangevraagd waarmee u onze krant zonder verdere kosten in de losse verkoop in Nederland kunt ophalen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8248242.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Vtroon