Klacht: slechte bezorging

op 09 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vele malen gevraagd om de krant naar binnen te duwen en niet half uit de bus te laten hangen omdat:
1. het hele huis tocht en en koud wordt en
2. iedereen ziet dat je niet thuis bent en dit een vrijbrief is voor ongewenst bezoek.

Dit kan je nergens melden dus geef ik maar op krant nat of beschadigd ontvangen. Dat helpt niet dus 2 maal een email gestuurd met dit verzoek. Dan krijg je een ontvangst bevestiging dat er binnen 5 dagen antwoord wordt gegeven maar dat doen ze NIET.
Daarna heb ik een groot papiet op de deur geplakt voor de bezorger met dit verzoek. Dat helpt maar één dag daarna weer foute boel.
Toen maar telefonisch kontakt gezocht met een mevr. van de klantenservice die mij beloofde het piekfijn te regelen maar vanochtend stak de krant weer half naar buiten.

Gewenste Oplossing:

de krant naar binnen stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Telegraaf

2 weken geleden - Geachte heermevrouw Sannen,Hartelijk dank voor uw bericht.Het spijt ons te vernemen dat ondanks herhaalde verzoeken, de krant nog immer niet correct wordt bezorgd bij u. Opnieuw nemen wij contact met de bezorgdienst op, zodat zij de bezorger hierover kunnen aanspreken.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten, JP-Webcare-Team

Bericht van Telegraaf

2 weken geleden - Geachte heermevrouw Sannen,Hartelijk dank voor uw bericht.Het spijt ons te vernemen dat ondanks herhaalde verzoeken, de krant nog immer niet correct wordt bezorgd bij u. Opnieuw nemen wij contact met de bezorgdienst op, zodat zij de bezorger hierover kunnen aanspreken.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten, JP-Webcare-Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 oktober 2019 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sannen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat ondanks herhaalde verzoeken, de krant nog immer niet correct wordt bezorgd bij u.
Wij nemen opnieuw contact met de bezorgdienst op, zodat zij de bezorger hierover kunnen aanspreken en gaan ervan uit dat de krant volledig in de bus wordt gestopt.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
JP-Webcare-Team

Heeft op 11 oktober 2019 om 11:02 geantwoord

De 1e dag na de klacht was de krant inderdaad naar binnen geduwd maar de 2e dag was het weer het zelfde liedje: de krant hing weer half uit de bus en stond half open.
Waardeloos. Volgens mij doet die bezorger dit met opzet.
Doe er nu eens echt wat aan!!!

Alle klachten die gemeld zijn door AFMS