Klacht: Slechte bezorging

op 15 juli 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De krant komt op 3452 JT bijna elke dag te laat, als dit niet veranderd zeg ik mijn abonnement op. Heb het al zo vaak gemeld maar men doet er niets mee.

Als de krant op tijd in de bus komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 juli 2019 om 10:19 geantwoord

Geachte mijnheer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant sinds enige tijd dagelijks te laat bezorgd wordt. U overweegt zelfs om het abonnement om deze reden op te zeggen.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Als abonnee mag u van ons een stipte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook met verhoogde prioriteit doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om uw krant voortaan op tijd bij u bezorgd te krijgen.
U geeft ook aan dat u dit al vaker doorgegeven heeft. Wij verzoeken u vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden. Alleen op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u nog lang tot onze trouwe lezers te kunnen rekenen.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Heeft op 16 juli 2019 om 11:20 geantwoord

Dit is voor mij geen oplossing. Heb het al zo vaak doorgeven maar er wordt zo weinig mee gedaan. Dus wacht wel weer af. Ook vanmorgen was de krant weer te laat. Een half uur te laat maakt mij niet uit maar anderhalf uur wel.

Alle klachten die gemeld zijn door Heinhuisg