Klacht: Slechte bezorging

op 31 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Namens de abonnees woonachtig serviceflatgebouw te Amstelveen wil ik mijn ongenoegen uiten over het regelmatig te kort aan kranten bezorgen. Het gaat hier om senioren die niet altijd bij machte zijn de krant digitaal te lezen.

Distributiecentrum TMG te Amstelveen dient een bundel met de juiste aantal kranten aan de bezorger mee te geven.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2019 om 10:38 geantwoord

Geachte mevrouw Ruwie,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorger regelmatig te weinig kranten mee krijgt waardoor de bezorging in het complex niet op orde is.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en besproken. Zij gaan ervoor zorgen dat de bezorger genoeg exemplaren mee krijgt en iedere klant zijn krant bezorgd krijgt.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Telegraaf webcare team

Heeft op 19 juni 2019 om 15:02 geantwoord

Vanmorgen helaas weer te kort aan kranten. Nogmaals, niet iedereen heeft de mogelijkheid om de krant digitaal te lezen. Het betreft een seniorenflat. Nogmaals een dringend verzoek de bezorger voldoende kranten mee te geven en ervoor zorgdragen dat ze niet in een gebouw elders in de straat terecht komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Secretariaat