Klacht: Regelmatig niet bezorgd

op 14 februari 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een weekend abonnement
Regelmatig krijg ik NIET de krant bezorgd
Noch op vrijdag noch op zaterdag
Heb dit regelmatig gemeld en krijg dan als antwoord dat Mn abonnement met een dag verlengd wordt maar dat lost niets op
Ik betaal voor een weekend abonnement en wil hem dan ook ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik op vrijdag en zaterdagochtend de krant rond 700 uur zou ontvangen
Dat is afgesproken en daar betaal ik voor

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 februari 2020 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Helfrich,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant bij u niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben navraag gedaan bij de bezorgdienst en er zijn in Huizen momenteel te weinig bezorgers waardoor bezorgers van elders de krant moeten bezorgen en de krant daardoor later bezorgd wordt of helaas helemaal niet.

Uiteraard is dit geen excuus wat u heeft als abonnee recht op u krant in de brievenbus.

De bezorgdienst is druk met het werven van nieuwe bezorgers en gaan ervan dat de bezorging weer snel op orde is.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR~webcarteam

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke Helfrich