Klacht: Onregelmatige bezorging

op 05 augustus 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden heb ik last van onregelmatige bezorging. Ik stuur dan steeds berichten naar de officiële site van De Telegraaf.Dit lost het probleem niet op. Vorige week was ik met vakantie, maar is de krant toch 2x bezorgd, dit ondanks het doorgeven van een vakantiesstop.
Gisteren teruggekomen. Vandaag had de krant er moeten zijn, maar -bijna volgens verwachting – lag er geen krant in de bus.
Zoals gezegd, de officiële site blijkt niet bedoeld om structurele problemen op te lossen. Ik hoop dat ik op deze wijze wel een verbetering in de kwaliteit van de bezorging kan bewerkstelligen.
Met vriendelijke groeten,
Erna Hogenaar-Heppel

Gewenste Oplossing:

Een dagelijkse bezorging van De Telegraaf voor 8 uur ''s ochtend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 augustus 2019 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hogenaar-Heppel,

Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak,Wij hebben uw melding nogmaals door gezet naar de bezorgdienst met daarbij het verzoek hier nu extra aandacht aan te besteden.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ernah