Klacht: niet voldoen aan leveringsvoorwaarden

Leo Peters op 17 oktober 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sedert dit jaar is de bezorging van het BD en ook de Telegraaf niet op orde. De kranten worden te laat os op zaterdag vaak helemaal niet bezorgd, Dat is een inbreuk op de abonnementsvoorwaarden. Een klacht hierover wordt standaard afgewikkeld, maar verbetering blijft uit. Ik voel mij door die standaard benadering en het ontbreken van contact hierover niet serieus gnomen.

Gewenste Oplossing:

Als de leveranciers (BD en Telegraaf) zich houden aan de vooraf gemaakte afspraken, dus ma t/m vrij voor 07.00 u en za voor 08.00 u. Als er daadwerkelijk iets wordt gedaan en er, anders dan plichtmatig en digitaal, daadwerkelijk met mij werd gecommuniceerd en ik dus geen roepende in de woestijn lijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 oktober 2020 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Peters,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw Telegraaf te wensen overlaat.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte en tijdige bezorging van uw krant verwachten.

Jammer ook dat u het idee heeft dat wij een klacht standaard afwikkelen. Wij nemen iedere melding serieus en doen onze uiterste best om een passende oplossing te vinden.

Wij hebben uw melding direct doorgezet aan onze bezorgdienst.Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten voor u en hebben wij verzocht om extra aandacht te geven aan een correcte -en tijdige bezorging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en dat u nog lang van de Telegraaf mag genieten. U leest immers al heel lang en trouw met ons mee!

Met vriendelijke groet
MH-Webcare Team

Leo Peters

Heeft op 19 oktober 2020 om 11:39 geantwoord

Wederom standaard. Ik verwacht er daarom wederom niets van. Inmiddels moet bij de Telegraaf toch duidelijk zijn hoe vaak het is mis gegaan.Daarom verwacht ik meer dan excuus en we doen ons best.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Peters