Klacht: Mijn digitale abonnement is geblokkeerd

op 09 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 maart 2020 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van Renesse,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen toegang meer krijgt tot de digitale Telegraaf.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet te kunnen lezen.

Wij hebben uw account inmiddels opnieuw met uw abonnement gekoppeld en verzoeken u vriendelijk om via het menu uit te loggen en vervolgens opnieuw in te loggen.

Hierna heeft u weer toegang tot de digitale Telegraaf.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met Telegraaf-i.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Telegraaf is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank3434