Klacht: krant wordt vaak te laat bezorgt

op 22 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

krant wordt vaak te laat bezorgt ook na vele eerdere meldingen die ik een tijd geleden gedaan heb. Ik ben er maar mee opgehouden om dat er toch niet naar gehoord werd.

ik hoef de krant niet precies om 7 uur maar 20 minuten te laat vind ik wel een max. Nu wordt hij soms wel om 7.45 uur gebracht.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2020 om 11:28 geantwoord

Geachte heer Hamersma,

Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u ons informeert over uw niet tijdig ontvangen krant.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

Wij hebben uw melding direct aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen.

Graag willen wij u verzoeken de dagen dat u de krant te laat ontvangt met ons te blijven delen. Dit stelt ons in de gelegenheid om herhaling te voorkomen. Wanneer wij niks vernemen gaan wij ervan uit dat de bezorging naar wens verloopt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
MH - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door info@hamersmabouw.nl