Klacht: krant op zaterdag niet bezorgd

op 19 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik kan de klacht over geen bezorging van de krant op 19 oktober 2019 niet doorgeven via de gewone lijn, omdat de krant in Belgie wordt bezorgd en Belgie alleen cijfers en geen letters in de postcode kent. Zo word ik steeds uit het systeem geweerd.Graag tweede mogelijkheid aanmaken dat ook klachten over bezorging in Belgie kan worden doorgegeven.
De krant is niet bezorgd op 19 oktober 2019 op het adres Kastelein 112, 2300 Turnhout (Belgie) Abonnement houder: A.Oosthoek

Bij nabezorging van deze zaterdagkrant

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 oktober 2019 om 09:59 geantwoord

Geachte mevrouw Oosthoek,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de gemiste krant van uw ouders van afgelopen zaterdag 19 oktober 2019 niet via ons automatisch beantwoordingssysteem kunt doorgeven, omdat ons systeem alleen Nederlandse postcodes herkent. U vraagt om een tweede mogelijkheid om deze meldingen aan ons door te geven.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij begrijpen dat het vervelend is als onze krant niet bezorgd is. En extra vervelend om dit vervolgens niet te kunnen melden.

Uit onze administratie blijkt dat u de melding inmiddels aan ons heeft doorgegeven. Om deze melding ook buiten kantooruren te kunnen doen adviseren wij u om een account aan te maken via www.mijnmedia.nl en dit account vervolgens aan het klantnummer van uw ouders te koppelen.

Wij hebben hierover inmiddels telefonisch contact met u proberen te krijgen en hebben hierbij uw voicemail ingesproken.

Mocht u er niet uit komen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 088-824 8010, zodat wij u verder kunnen helpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen uw ouders veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf