Klacht: Jaar abbonement telegraaf.

op 15 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb destijds 1 artikel willen lezen van de telegraaf Premium. Hier moest ik mijn eenmalig voor inschrijven. Dit zou per maand opzegbaar zijn maar het schijnt dus dat ik nu vast zit aan een jaar abonnement omdat dit een actie schijnt te zijn geweest.

Klantenservice opgebeld en daar wordt gezegd dat ze er niks aan kunnen doen.

Als mijn abbonement opgezegd is en ik niet onnodig 7 euro per maand tot feb 2021 moet betalen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 mei 2020 om 11:57 geantwoord

Geachte mevrouw Dekker,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u vraagt om ontbinding van uw eenjarig contract.
Uw abonnement eerder ontbinden dan de looptijd van een jaar is helaas niet mogelijk.

Bij aanvang van het abonnement heeft u gekozen voor het allerlaagste maandtarief. Deze abonnementen hebben een hoge korting, maar een vaste looptijd van een jaar.

In uw welkomst e-mail hebben wij u op de hoogte gebracht van alle voorwaarden van het door u afgesloten abonnement.

U heeft op dat moment een wettelijke herroepingstermijn van twee weken. In deze weken kunt u kosteloos annuleren en afzien van het abonnement.
Na deze periode geldt de looptijd van een jaar.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

MH- Webcare Team

Heeft op 18 mei 2020 om 20:49 geantwoord

Dit had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken. Het voelt alsof er misbreuk is gemaakt van onoplettendheid bij de klant. Ik vind het jammer. Het is namelijk overbodig aangezien mijn oom en vader er al lid van zijn. Is hier nou helemaal niet onderuit te komen?

Alle klachten die gemeld zijn door Helena001