Klacht: gisteren de volkskrant ontvangen van daag geen telegraaf

op 12 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 oktober 2019 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Buul,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht Waarin u aangeeft dat u vrijdag 11 oktober 2019 de verkeerde krant heeft ontvangen en zaterdag 12 oktober 2019 geen krant heeft ontvangen.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of te laat- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals de krant niet ontvangen, dan kunt u dit ook rechtstreeks bij ons melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door anny van buul