Klacht: Geen krant ontvangen vandaag

op 02 augustus 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 augustus 2019 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Enzerink,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant te laat wordt bezorgd. Onze excuses voor het ongemak, Wij hebben uw melding doorgezet naar onze bezorgdienst met daarbij het verzoek hier extra aandacht aan te besteden.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een pc, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Esther1960