Klacht: geen krant ontvangen

op 16 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 mei 2020 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Rosielle,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij compenseren de gemiste krant door de krant aan het einde van uw contract langer door te laten bezorgen. Zo ontvangt u alle kranten waar u voor betaald heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Henny Rosielle