Klacht: Geen krant met vrouw enz ontvangen op zaterdag

op 15 februari 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Maak al paar keer melding van te laat ontvangen Telegraaf en nu op zaterdag weer en tevens helemaal geen Telegraaf en Vrouw ontvangen en nalevering niet mogelijk terwijl ik de melding om 08.30 heb gedaan

Als er een trelegraaf met toebehoren wordt afgeleverd en dat de Telegraaf voortaan gewoon om half 7 op de mat ligt!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 februari 2020 om 15:25 geantwoord

Geachte mevrouw Schoneveld,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar wens verloopt ondanks eerdere meldingen.
Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om de krant zorgeloos te lezen en daar moeten wij voor zorgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Helaas is nabezorging niet mogelijk. In plaats daarvan compenseren wij de gemiste krant door het verschuiven van de factuurdatum van uw abonnement, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Uw meldingen hebben wij met de hoogste prioriteit doorgegeven aan onze bezorgdienst om herhaling te voorkomen. Wij doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen.

Bent u ervan op de hoogte dat uw abonnement de mogelijkheid biedt om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of te laat- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet
SA-Webcare Team